- Administratorem danych jest CDT Michał Kijowski, ul. Kruszwicka 26/28,
53-652 Wrocław, NIP: 6222533881 (zwana dalej: „Firmą”). - Administrator przetwarza następujące dane Klienta:
- nazwisko i imiona,
- adres e-mail,
- telefon,
- adres zamieszkania i kod pocztowy,
- wiek,
- aktywność względem poszczególnych projektów, kursów, zajęć
- aktywność względem korzystania z poszczególnych usług.
- niezbędne dane zdrowotne związane z realizacją usługi.
- dane osobowe lub informacje do których poboru jesteśmy zobligowani na mocy obowiązujących aktów prawnych, zaleceń lub wytycznych
W przypadku, gdy uczestnikiem usługi są dzieci, przetwarzane są dane zarówno ich, jak i ich rodziców. Administrator przetwarza również adres e-mail, telefon oraz imię odbiorcy newslettera. Dla pracowników zespół przetwarzanych danych wynika z przepisów kadrowych.
- Cele przetwarzania danych
- sprzedaż Usług będących przedmiotem oferty,
- doręczanie wiadomości SMS i mailingów informacyjnych i reklamowych,
- organizowanie wyjazdów, warsztatów, eventów sportowych
- organizacja zajęć sportowych
- działalność związana ze sportem i zdrowym trybem życia
- zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientów oraz pracowników
- dochowanie wszelkiej staranności w celu wywiązania się należycie ze zleconych nam zadań
- stała komunikacja informacyjna, edukacyjna i reklamowa z odbiorcami
- Do danych osobowych mają dostęp wszyscy członkowie zespołu Firmy. Dostępy do poszczególnych kategorii osób rozdzielone są poprzez ograniczenie uprawnień technicznych wejścia do wspólnego dysku lub folderu. Na podobnej zasadzie, dokumenty są również zabezpieczone fizycznie w szafkach zamykanych na klucz.
Lista podmiotów zewnętrznych, które mają dostęp do danych osobowych wynosi zero. Just Move nie udostępnia danych osobowych swoich kursantów żadnemu podmiotowi. Polityka prywatności każdego z tych podmiotów mieści się na ich stronach podanych w powyższym linku.
Powyższe podmioty jako znajdujące się w obszarze EOG lub na liście Privacy Shield przestrzegają przepisów z zakresu danych osobowych analogicznych do Rozporządzenia tzw. RODO. Z podmiotami zawarte zostały umowy powierzenia, przeważnie w formie aktualizacji ich regulaminów.
- Użytkownik korzysta z następujących praw:
- Prawo do cofnięcia zgody – cofnięcie zgody może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług, które zgodnie z prawem Administrator świadczyć może jedynie za zgodą. Ponadto cofnięcie zgody nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do momentu cofnięcia było niezgodne z prawem.
- Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych – jeśli Administrator przetwarza dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, Czytelnik może wnieść sprzeciw wobec ich wykorzystywania. Jeżeli sprzeciw okaże się zasadny, a Administrator nie będzie mieć innej podstawy prawnej do przetwarzania danych – usunie dane będące przedmiotem sprzeciwu.
- Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – Administrator na żądanie usunie dane w przypadku wycofania zgody, wniesienia zasadnego sprzeciwu wobec wykorzystania w celach marketingowych lub statystycznych, przetwarzania niezgodnie z prawem lub gdy przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane. Administrator zastrzega, że może zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do kopii zapasowych lub celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz relacji z organami państwowymi.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – w przypadku kwestionowania prawidłowości danych oraz legalności lub niezbędności ich przetwarzania i wniesienia sprzeciwu.
- Prawo dostępu do danych – Administrator zobowiązuje się do potwierdzenia przetwarzania danych osobowych, jeśli ma ono miejsce. W takim przypadku Użytkownik ma możliwość uzyskania kopii danych i dostępu do nich oraz uzyskania informacji zawartych w niniejszej Polityce i innych żądanych.
- Prawo do sprostowania danych – Administrator na żądanie Użytkownika lub Klienta zobowiązuje się do sprostowania danych (dla danych nieprawidłowych) oraz ich uzupełnienia (dla danych niekompletnych).
- Prawo do przenoszenia danych – na żądanie użytkownika lub Klienta Administrator wyśle, w postaci pliku w formacie pdf lub innym ustalonym, dane osobowe do żądającego lub bezpośrednio do innego wskazanego przez niego Administratora.
- Ponadto Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator zapewnia realizację uprawnień poprzez napisanie maila na adres info@justmove.plokreślając czytelnie, w tytule, z jakiego prawa Użytkownik chce skorzystać. Administrator po otrzymaniu wiadomości w ciągu 30 dni zrealizuje żądanie.
- Przechowywanie danych
- Okres przechowywania danych, nie będzie krótszy, aniżeli wynika z obowiązujących przepisów prawa (z ustaw szczególnych) tj. m.in.: ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, czy ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.
- Dane odbiorców newslettera przechowywane będą do wniosku o ich usunięcie,
- Dane Klientów przechowywane będą do upływu okresu przedawnienia roszczeń z ich tytułu.
Firma zobowiązuje się do niszczenia powstałych tymczasowo dokumentów zawierających dane osobowe (np. Lista uczestników konkretnego eventu lub zajęć) oraz dbałości o obieg danych i ich minimalizację zgodnie z procedurami zapisanymi w Rejestrze Czynności Przetwarzania.
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Strona internetowa
Kim jesteśmy
Adres naszej strony internetowej to: https://justmovedance.pl.
Media
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.
Ciasteczka
Jeśli przeglądasz stronę jako niezalogowany użytkownik, strona nie przechowuje żadnych ciasteczek. Strona posiada natomiast odnośniki do portali społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram, oraz do formularza Google. Kliknięcie w te odnośniki kieruje do stron powyższych firm, gdzie mogą być już zbierane dane na temat odwiedzającego. Więcej szczegółów należy szukać na tych stronach.
Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem:
Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. Nie zawiera ono żadnych danych osobistych i zostanie usunięte, kiedy przeglądarka zostanie zamknięta.
Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.
wp-settings-1, wp-settings-time-1 techniczne ciasteczka o ważności jednego roku. Używane przez WordPressa do ustawiania widoku administratora.
wordpress_logged_in_xxx sesyjne ciasteczko. używane do oznaczenia kiedy się zalogowałeś i kim jesteś, dla potrzeb interfejsu.
wordpress_test_cookie sesyjne ciasteczko. Ustawiane kiedy jesteś na stronie logowania. Ciasteczko używane do oznaczenia czy przeglądarka zezwala albo odrzuca ciasteczka.
wp_lang przechowuje ustawinia językowe.
wrodpres_xxx, wordpress_sec_XXX To są ciastka sesyjne dla zalogowanego użytkownika.